Telefonie
Een geavanceerd telefoniesysteem biedt niet alleen tal van slimme functies, maar stelt je praktijk ook in staat om veel efficiënter te werken.
Denk bijvoorbeeld aan een handige terugbelmodule die wachttijden verkort, de bereikbaarheid verbetert en wachtrijen vermindert. Of een chatfunctie die de onderlinge communicatie vergemakkelijkt. Wanneer binnen de regio ook nog gebruik wordt gemaakt van één systeem, biedt dit ook mogelijkheden om de samenwerking tussen praktijken te bevorderen.
Video terugbelverzoeken
Hoe ondersteunt Humo?
Leveranciersinformatie, afspraken & financiën
Om samenwerking te bevorderen, heeft Humo Advitronics aangewezen als voorkeurs telefonieleverancier voor cloud-telefonie. Zij bieden praktijken ZorgCentraal: een communicatieplatform met slimme telefonie, beeldbellen en koppelingen met HIS-systemen. Humo en Advitronics hebben een kortingstarief afgesproken voor alle praktijken.
Regiodashboard
Humo bekostigt het gebruik van het regiodashboard AdviCalls Reports Benchmark voor de duur van één jaar. Gedurende deze periode kunnen de praktijken die toestemming hebben gegeven voor het delen van de data in het regiodashboard zonder extra kosten gebruik maken van AdviCalls Premium. Het regiodashboard wordt gebruikt om inzicht te krijgen in de bereikbaarheid van de huisartsenpraktijken binnen de regio. Praktijken kunnen hun eigen bereikbaarheidsdata vergelijken met de gemiddelden van andere praktijken, wat kan helpen bij het verbeteren van werkprocessen en het verhogen van patiënt- en medewerkerstevredenheid.
Aanvullende modules
Praktijken kunnen optioneel kiezen voor aanvullende modules, zoals de terugbelmodule Digitale Assistente of de speech-to-text herhaalreceptenmodule, die medewerkers helpt herhaalrecepten sneller te verwerken.
Een overeenkomst met Advitronics afsluiten
- Stuur een e-mail naar contact@humovoorhuisartsen.nl om een vrijblijvend telefoongesprek met Advitronics aan te vragen.
- Advitronics zal telefonisch contact opnemen voor een vrijblijvend adviesgesprek.
- Heb je als praktijk interesse, dan maakt Advitronics een afspraak om langs te komen om te kijken wat er nodig is om de bestaande telefonie om te zetten naar cloud-telefonie van Advitronics.
- Advitronics stuurt vervolgens een offerte naar de praktijk. Humo zal deze offerte ook ontvangen om te controleren of de regionaal gemaakte afspraken inzake kortingen worden toegepast.
- Indien de praktijk akkoord gaat met de offerte, zal Advitronics de cloud-telefonie op de praktijk komen installeren.
Handleidingen en support
ln aanvulling op AdviCalls Reports & Benchmark én de recente training, bieden we nu in samenwerking met Advitronics ook een gratis bereikbaarheidsscan aan voor jouw praktijk.
In een sessie van 30 minuten wordt de bereikbaarheid van de assistentewachtrij geanalyseerd. Je krijgt concrete verbetertips die kunnen helpen om de werkdruk te verlagen en efficiëntie te verhogen. Een medewerker van Humo is bij het gesprek aanwezig om de inzichten vast te leggen, een schriftelijke terugkoppeling te geven aan jouw praktijk en – waar mogelijk – de geleerde lessen breder te delen binnen de zorggroep.
Praktijkbezoeken, online consultatie & kijkje in de keuken andere praktijk
Heb je vragen over telefonie of specifieke modules, wil je hulp bij implementatie of optimalisatie, of wil je contact met andere praktijken over telefonie? Neem dan contact op met Mayke Peeters via m.peeters@roer-om.nl.